Beach 2010

HEJ HOPP! :D

Kom hem för ett bra tag sen har äntligen satt igång och träna! på torsdag ska jag dit igen! Idag körde jag gym och sen simmade jag riktigt länge! Det känns sjukt bra nu! haha funderar på att köra igång ett projekt till mig själv och gå ner typ 10-15 kilo. Hur tror ni det skulle gå för mig? Jag lyckades ju 6 kg på 2 veckor då kanske jag kan fixa det till sommarn eller? :)
På fredag så åker jag iväg med PUKiS (Polska Unga Katoliker i Sverige) och den här gången är det sport tema så det blir mycket fotboll, stafett och sånt roligt! Så då kommer jag få igång hela mig och tror ni att min energi försvinner? Jag tror att jag är lika glad och pigg och energisk som vanligt! haha jag är helt impad på mig själv jag har så mycke energi! :O haha
Men jag kollade på min kära väns blogg igår och kan ni gissa vem som är i hennes skola?  DJBabyJ! Gissa om jag är avis? :O Har läst hans blogg ett tag och jag tycker den är jätte bra! :) Verkar vara VÄRLDENS SKÖNASTE snubbe! :)

I alla fall ska kolla på BANANAS (vår lärare vill att vi kollar på den)  den går på ettan den som vill kolla? :)

PUSS




Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, tack själv då :)

2010-04-20 @ 22:23:50
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Anonym

ny tävling på min blogg nu:)

Du ska bara gissa vilka dem 2 personerna som gömmer sig bakom den censurerade rutan. Och glöm inte förklara varför du tror att det är dem.



Bäst anledning vinner länk, så se till att ansträng dig :)



Länk till tävlingen:

http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment

2010-04-20 @ 22:43:53
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0