GISSA VAD?

Ska till Roma igen fast denna gång blir det med det underbara folket från PUKiS! :D Underbart säger jag bara! Nu längtar jag till Juli! :D

I alla fall tänkte bara säga att jag lever! (klart jag gör) Men att jag är förkyld typiskt va när man äntligen fått lite lov. Men men det har ju inte hindrat mig från att träffa några vänner haha.

Idag promenixade jag och en kompis runt i Gamla stan. Ganska mysigt med tanke på att jag hade min älskling (systemkameran) med mig. Vi köpte också vänskapsringar (?) haha enkla men mycket fina och älskar att ringarna ökar på mina fingrar! ÄLSKAR ringar problemet är väll mina otroligt tjocka fingrar där inget får plats. Och det är sant för att min kompis skrattade och sa att jag kommer ha massvis med trubbel senare i livet haha :P



Visst är den fin? Vi tänkte att det inte spelar någon roll vilket finger det är på bara att man vet vad det står för :)  

Nu ska jag läsa klart de sista bloggarna jag har kvar som Falsksanning och DJBabyJ (hans mamma har gått bort så gå in och skriv nått gulligt där) och vi hörs när vi hörs! :D 

PUSS <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0