Update från skolan!

Hola mis amigos sitter i skolan och pluggar spanska det  ända jag kan säga är INTE KUL! men men jag har möte i högdalen,Lucidor och jag hinner inte åka hem innan det börjar så här sitter jag ...

Min dag har varit bättre idag än de andra dagarna. Så jag är sjukt glad över det! Eftersom jag börjar bli iriterad på den andra jag som spökar och får mig att tänka på alla hemskigheter som händer i mitt liv. Idag tänkte jag bara på att det är idag och att ingen nog kan få mig att må dåligt som tex igår! I alla fall nu mååååste mååste jag fortsätta plugga ska skicka vår novell till spanska läraren. Han kommer få sig ett gott skratt måste jag säga!

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0