Now I know we said things, did thing´s that we didn´t mean

Sitter hemma ska gå och sussa nu är heeelt död efter idag har gjort skit mycket vi hade idrott i skolan vilket var sjukt kul! Sen var det bara att åka fett fort till farsta för en failad PIZZA kväll för nya medlemmar och kom det några? Nej. Det var bara det gamla vanliga gänget men vi hade kul iaf Josefin hade sin presentation och vi skrattade för fullt :)
Sen var det bara att rulla vidare till axelsberg för fasters födelsedag vilket var sjukt kul satt och pyssla med barnen, skojade runt med alla mina andra fastrar (? H A H A)  och hade en super tid tsm.

Nu ska jag verkligen gå och sova mina ögon stängs och imron är det FREDAG! Har mycket på gång i helgen och hoppas grovt jag lyckas med alla mina planer.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0