Uppe med solen! om bara den syndes till så...

Hej hopp!

Vaknade idag klockan sju av att jag fick en påminnelse ringande på min mobil. Där stog det "monday" och smart nog som jag är kollar jag på vad som står på månda nästa vecka och då fick jag världens CHOCK!!!!! Mer tänker jag inte säga för då knasar lite saker till sig haha!
Idag ska jag i alla fall gå på SSU1 som börjar ikväll! woho ska bli spännande att träffa alla ssuare :)

Aja nu ska jag gå och hälsa på duschen och sen får vi se måste jobba lite matte...

PUSS





Morronfrilla och skoj! :)



UPDATE:  Nej, jag gick inte till skolan idag... jag hade ont i huvudet och jag missar bara en lektion så mamma gick med på att jag fick stanna hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0