Dexter, Glee och gamla foton! :)

Tjenis!
Någon som undrar vad jag har haft för mig? Jag har faktist kollat på olika serier och typ olika filmer! Vi har en lärare i skolan som är beroende av Dexter och jag har sett att den går på polsk tv så jag har inte kunnat låta bli att kolla på det. Det är grovt och jag hänger inte alltid med men serien är ganska bra ändå! Sen har jag länge velat kolla på serien Glee ni vet den som går på 4:an och typ igår var det "maraton" eller avsnitt som visats förut. Vad heter det då? Ah serierna gick i repris! En efter den andra. Och jag gillade det! :D Ni vet hur barnslig jag är och att jag gillar HSM filmerna? Man blir så glad av all sång och dans då vill man lixom själv upp och dansa! Och Glee är ganska likt det! Haha :)

Aja Idag har jag ägnat mig åt att logga in på pappas data och flytta alla stenålders bilder från kunskap till mammas laptop! Vissa la jag upp på Facebook andra kommer att komma upp senare :)

Aja nu måste jag sussa för att imorn klockan 2 ska jag träffa mina älsklingar Anna och Nicole! :D Woho! :) vi hörs typ någon gång när jag bloggar.




Pöss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0