En sån start, hur ska det sluta?

Hejsan.

Sitter jusst nu och kollar på The Holiday för typ 38 gången under det här lovet. Och är det bara jag som tycker att Jude Law är SNYYYGGG? Och hans dialekt älskar brittiska!!! Jag ska fan gifta mig med en britt en vacker dag!
Snart ska jag gå och lägga mig för jag känner hur ögonen stängs...

I alla fall idag har jag inte gjort så mycke typ sovit halva dan och sen när mamma kom hem tvingade hon med oss ut för skridsko och pulka åkning och 4 timmar senare kommer vi hem jag läser lite och dricker varmchoklad och sätter mig framför datan och tv:n och nu skriver jag här. Samtidigt skrivet jag med Monika som förklarar att hennes kompis Krzysztof dog den 1 januari i år... Och jag vet hur det känns två års sen förlorade jag min morfar och sen förra året 2 vänner så jag har inga förhoppningar för det här året ALLT kan hända jag njuter av varje stund jag får med vännerna för man vet aldrig när det det kan bli den sista... 
Och även fast jag inte känner Krzysztof som  dog så känner jag samma sorg som jag kände de andra gångerna.

Vila i frid Krzysztof Suszczynski jag vet att de som kände dig saknar dig otroligt.


Nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova. God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0