Fick ett sug att blogga!

Penis på er alla småbarn ute i världen Karro is back!

Har haft det ganska fullt upp därför har bloggen fått vara för sig själv ett tag men idag kände jag att jag har nya bilder och ideer så vrf inte blogga?
I alla fall vi har startat med vårat estetiskt val i skolan och jag tycker det är skitkul! :D Jag valde media och vi har fett många roliga saker på schemat som doodeling! Åh så roligt! Men men första uppgiften var att hitta saker som inspirerar och det ända jag tänkte var på mig hjärna (?) men men sen när jag kikade lite längre in än det så hittade jag olika låt texter, melodier, alla möjliga fäger och så klart fotograferingar! Och bara för det kunde jag inte låta bli att lämna läxorna åt sidan och ta fram kameran färg+ karamell färg, glitter, skålar med mjölk och vatten, penslar och allt jag kunde hitta. Och ska jag vara ärlig så blev det inge vidare picasso bilder men WTF vem bryr sig jag är nöjd med vissa faktist! 

Aja nu ska jag sussa i min säng! Jag bloggar snart igen jag lovar! :D PUSS 

P.S Btw har en fråga till er prickar! 

 DS. 

PPS Jag har varit hos therese igen jag tände 2 ljus och satt där en stund. Fan vad jag saknar henne 


Therese Johansson Rojo jag har saknat dig tillräckligt länge nu kan du snälla komma tillbaka snart? Älskar dig<3

DDS

 

Kommentarer
Postat av: Pegah

Hej, jag undrar om du kunde säga vart i skogskyrkogården den ligger? Har alltid velat åka dit och tända ljus! Tacksam för svar// Lina och Peah

2012-03-14 @ 17:46:19
URL: http://cutesparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0