Karro 5 år, brända fingrar och stearin


Tjenixen my friends idag var jag typ leeedig hela dagen så jag ägnade mig åt att läsa svenska boken som vi har i "läxa". Jag läser "Mannen utan öde" och den känns ganska långtråkig men jag har ju inte lyckats komma in i boken än så vi får se hur det slutar. Jag äter ju praktist taget böcker hela tiden även fast boken skulle suga hårt!

 I alla fall så hittade jag ett tidningsklipp från aftonbladet (tror jag) som är 11 nästan 12 år gammalt kan ni tänka er vem som är med i den tidningen? Jo jag... Jag står där och ler (?) världens konstigaste leende med en PIPPI bok i famnen haha det är ju bara för gulligt! *host*

haha Btw när jag satt och läste idag så tände jag några ljus (för att det skulle bli mysigare) men istället så börjar ena ljuset rinna över som om det vore nått vulkan utbrott och allt rinner ut på golvet (ja jag låg på golvet haha) sen så tycker jag att det ser så roligt ut att jag häller ut stearin från de andra ljusen. Så tillslut glömmer jag bort boken och ist leker med ljusen! haha brände mig ett bra par gånger men hade kul ändå. Sen tog jag fram system kameran och då var det dags för fotograferingar! Först fick min lilla syster vara med på bild sen var det min tur! haha snyggt blev det i alla fall! :P

Aja undra vem som pallar läsa hela den här texten den är ju längre än hela mitt liv! haha

PUSSSS



klicka för större bild!

 

klicka för större bild!


klicka för större bild!


klicka för större bild!

P.s På fredag bär det av till Skövde! :)


Kommentarer
Postat av: nella

du är såååå smidig, pucko :D <3 <3

2010-02-06 @ 12:32:51
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0