När jag har tråkigt så gör jag så här :

Hejsan sötisar sitter och kollar på Drhouse 3 och det är ganska spännande men jag orkar inte konsentrera mig så jag målade först naglarna röda sen gjorde jag en liten blomma på handen :


Gillade ni den blomman? 
Klicka på bilden för att se den i större storlek.

Då kanske ni kan gilla denna?



Jag gick snäppet längre ner och några till
klicka på bilden för att se den i större storlek.

hahah kalla mig crazy eller vad ni nu tycker att jag är men jag tyckte faktist att det var riktigt kul ;)

aja men idag gick jag äntligen och hälsade på min gamla älskade kunskapsskola i enskede! Jag träffade alla underbara lärare (som man otroligt nog saknar riktigt mycke) och kompisar som går kvar där fortfarande. Det var riktigt kul! :) Och jag kännde mig riktigt hemma där! även fast skolan förändrats ganska mycke när pluttarna ( 6:or) tagit över våra lärare det har kommit nya salar och stora arenan har fått kuddar att sitta på? haha men IKG arena är ändå så mycke bättre! ;)

Nu ska jag i alla fall sussa för att imorn är det skola och idrott! :D haha

Ni får ha det så trevligt så ses vi kanske imorn! :)

PUSS



P.s Såklart menar jag what would you DO in a world without colours! (inlägget nedanför!) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0