Har ni sett vädret?!

DET ÄR SOOOOOOOOOOOOOOL!!!! fy sjuttsingen vad jag är glad! :D
Jag är full av energi!! Så jag lallar runt här hemma har pluggat svenska och nu börjar jag fatta vad det är vi ska göra! :D haha. Sen har jag faktist städat och tagit ego foton lite överallt! ;) Ajusste såg en film idag också (vaknade 9) som heter KIDULTHOOD. Det är en brittisk film och jag tycker att alla ska se den den är såå gripande! Snart ska jag i alla fall plocka undan det jag tagit fram sen ska jag röra mig ut för att träffa Victoria! :D  men först till Farsta Centrum och skaffa mig nya hörlutar för mina älskade blåa har gått sönder.. (de klarade sig ett halvt år Rekord!) 
Vad har ni pluttar haft för er då? :D

BILDER (Klicka på bilden för att se den i större format) :

"dagens outfit" haha


Hahah vad gör jag?

Jag diggar solen!


Jag kör på osminkad idag typ...:P`

Måste springa nu! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Baby J

Love this song. I n fact I am already learning it =)

2010-05-17 @ 20:57:27
URL: http://finest.se/djbabyj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0