Valborg, Demonstration och nya rosa brillor!

Hej pluttar! :)
Hur har ni det?
Jag har det hellt okej... Det kunde alltid ha vait lite bättre men men.
Hur har er helg varit ? Min har varit galen med massviss med SSUare och min underbara vän Victoria. :)
Fredag: Då var det ju valborg. Jag sitter i södra kretsen så vi hade mycket att planera inför valborg i farsta och det blev ju riktigt lyckat! :) Förutom den lilla olyckan med den marinerade gubben. Men som tur fanns folk som hjälpte honom, och sen när jag blev lämnad själv så måste jag tacka Adam som hjälpte mig med gubben.
Lördag: FÖRSTA MAJ! måste jag säga något mer än att vi hade en riktigt lyckad demonstation i stan.
Söndag: Köpte nya brillor var med Vicki i stort sätt hela dagen, vi pratade, och hade det allmänt skönt så som man ska ha på en söndag. Sen fungerade inte tuben så vi fick åka pendeln och jag diggar den INTE.
I alla fall måste verkligen plugga nu! haha 






De är ROOOOOOOSA ! :) <3



PUES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0