Det var ett tag sen!

Hejsan gullepluttar!

Det är jag! Det var ett tag sen eller hur? Asså jag har haft fullt upp! Ni anar inte, jag har haft folk som kommit och gått in och ut ur mitt liv och jag har inte lixom haft möjlighet att göra något åt det... Vänner som dött, blivit sura på mig eller helt enkelt bara förlorat kontakt p.g.a att man förändrats så mycket så man slutat träffats...
Nu sitter jag och lyssnar på älskade The Script blandat med Cornelis Vresvik's musik. Ja Karro blir lite knasig i huvudet och lyssnar på svensk musik när hon suttit hemma för länge vilket jag faktist har gjort!

I söndags kom jag hem från ännu ett underbart läger med PUKiS och det var suuuper kul men när jag skulle packa gjorde jag något knas och jag fick ont i ryggen. Idag satt jag lääänge och hos läkaren där jag fick göra olika tester och konstigt nog efter allt jag gjorde sa de så klart att det var någon infektion så jag ska käka 9 piller per dag i 5-6 dagar oj så roligt! Men jag hoppas grovt att jag kan åka till skolan på torsdag för då börjar Gymnasie Mässan i Älvsjö och jag ska typ stå där och prata med människor som kanske ska börja i vår skola.

Och eftersom jag är en typ som verkligen ÄLSKAR att prata med främlingar (haha mamma sa nog till mig att inte tala med främlingar för många gånger. Eftersom det man inte får göra gör man och se bara på mig!) så det ska bli jätte roligt haha är det någon mer som ska dit som jag kanske kommer prata med under dagen? :D

Jag har ju varit ute och rest under sommarlovet med älskade vänner och familj, Italien - ROM var ganska intressant med mina roliga kompisar där man bl.a. fick sminka en person medan den sov hahahah bilderna blev bra allt underbara! :P Vattenkrig utanför St Peters Basilikan massa god mat och bästa av allt (de som känner mig fattar vad jag menar!) GLASS!!!
Hann åka till mitt älskade hemland också POLEN där vi solade, badade, umgicks och gick på dinosaurie jakt. Pengarna på telefonen gick åt då man sms Sverige ganska mycket fast det var skönt att komma iväg från sverige och vardags sysslorna. :)

Ska nog sluta nu då det blir annars ett väldigt lååångt inlägg!
Puss och kram!


GO-kart i Polen FY FAN VA KUL DET VAR!


En BRUUUN Karro på g till Polen solbränd av det underbara Italien solen!


Fick ta hand om en liten gulliv vovve hos mormor



Jag hittade en dinosaurie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0