Har ni sett all snö? :O

DET ÄR JU HELT GALET!!! Mitt inre barn ( och då menar jag verkligen det ännu barnsligare än det jag faktist är!) vill bara ut och LEKA i snön, jag vill bara rulla runt, göra gulliga snö änglar ta ut  "racer pulkan" leta fram fetaste backen och åka så fort man bara kan!!! Någon som vill joina mig någon dag? Än så länge får man vänta, jag trippar ju runt som en pensionär men när det går över är jag super redo att leka i snön! haha uuunderbart vitt det faktist är!

haha Hej man kanske borde säga? :D
Jag sitter hemma ännu en dag men nu är det verkligen SISTA imorn ska jag pensionära mig till skolan och det lär bli kul att äntligen träffa alla igen! galet galet. snart ska jag ut och hämta min baby brother från dagis för ingen annan orkar det fastän snön bara ööser ner!

På tal om snö och att jag äntligen ska till skolan så kommer det säker bli problem med SL trafiken igen. Det är Exakt en månad kvar till julafton och om 23 dagar åker jag iväg till POLEN med victoria men tillbaka till ämnet. SL trafiken vare ju. Alla vi vet ju huuuur krångligt det är med allt det där! Ofta SL inte kan fixa det efter alla dessa år! Det blir typ problem varje år men vet ni en sak? DET ÄR VINTER VARJE ÅR! och då kan man väll ändå försöka fixa det och vara berädd på det värsta lixom...

Aja nu ska jag göra Karros specialare höhö gooodaste ever! :D

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0