K Ä R L E K - på menyn.


Bild tagen från Google

Ligger nu på soffan som världens soffpotatis och kolla på en film som går på 3. Den  är ganska gullig! :)
Idag stog jag på älvsjö mässan och snacka om att det var mycket folk! kom hem klockan halv 7 då det var världens kångel med pendeln och sen med min buss så det tog längre tid än jag väntat mig.

när jag kom hem blev det julpynt så nu hänger det jul stjärnor i fönstren, ljus stakarna är uppraddade och det börjar för första gången kännas som hemma sen jag flyttade . ( jusste glömde säga att jag flyttat till Ekerö )
Och det är verkligen super! Imorn ska jag till kyrkan och senare troligtvis iväg och kolla kläder på stan med mamma för hon säger att jag inte har några kläder alls? haha fattar inte direkt vad hon menar :P

nu ska jag kolla klart på filmen sen sussa med mina egna rosa drömmar!

Puss och kram och GOD NATT! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0